Τεύχος 8

Παιδεία: Οι ρίζες του προβλήματος

Τεύχος 8

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Οι ρίζες του προβλήματος
Η «Σύναξη» σ.3.
Ο Παπουλάκος σ.6.

ΔΟΚΙΜΙΑ

Το πρόβλημα του σκοπού της παιδείας στο νεώτερο ελληνισμό
ΒΛΑΣΙΟΣ ΦΕΙΔΑΣ  σ.11.
Η κατά την Ανατολήν δύσις. Ο «μετακενωτικός» ρόλος των δυτικών μισσιοναρίων στο ελληνικό κράτος
Πρωτοπρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ σ.23.
Η θρησκεία στην ιστορία της κλασσικής αρχαιότητας
H.I. MARROU σ.57.
Η λειτουργία της διδαχής στην πρώτη Εκκλησία
ΙΩ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ σ.61.

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

Α’ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ
Νανούρισμα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ σ.77.
«Και πουλούσαν τα παιδιά τα βιβλία τους…»
ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ σ.78.
«Παιδιά μου»
ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ σ.79.
«Η αληθής παιδεία»
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ Ο ΕΞ ΟΙΚΟΝΟΜΩΝ σ.81.
«Ένας ουμανιστής ήταν κατά βάθος και ο Φαρμακίδης»
ΚΩΣΤΗΣ ΜΠΑΣΤΙΑΣ σ.82.
Ο δάσκαλος εν μικρά Ασία
Ι. ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ σ.84.

Β’ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΡΟΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Πως θαταν ένα σχολείο με παιδαγωγικό γέροντα
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ σ.87.
Η κρίση της παιδείας. Το οδοιπορικό του σπουδαστή
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΡΔΑΛΑΣ σ.93.
Ανάσταση νεκρών
ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΟΥΝΕΛΑΣ σ.99.
Πανεπιστήμια, παιδεία και φοιτητικό κίνημα: ώστε ακόμα;
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΑΡΙΑΡΗΣ σ.100.

Γ’ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Ο Διονύσης «πλαγιάζω» και «διονυσιάζων»
Πρεσβυτ. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ σ.103.

Δ’ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ σ.115.

ΣΕΛΙΔΕΣ ΔΙΔΑΧΗΣ

(127-153)
Παιδαγωγικές δυνατότητες της βυζαντινής τέχνης (Πρεσβ. Σταμάτης Σκλήρης)

Όλα τα τεύχη: